Kvapas yra svarbi jūsų tapatybės dalis. Jis bendrauja daugiau nei tavo drabužiai ar elgesys, nes gali užuosti tave nežiūrint ar nekalbant. Tai viena subtiliausių, tačiau stipriausių žmogaus jutiminės patirties dalių, nes kvapas gali sukelti tam tikrus prisiminimus ir suteikti tam tikrą atmosferą, pageidaujamą ar kitokią, įtakojančių žmonių mintis, nuotaiką, prisiminimus, elgesį ir suvokimą. Kvepalų rinka yra svarbiausias kosmetikos ir parfumuotų reikmenų pramonės sektorius. Aromatinių kvapų vaidmuo darant įtaką žmogaus smegenų ir proto kūno ryšiams padarė kvapus labiau mokslu, o ne menu. Tai suprasdami, mados prekės ženklai neatsiejamai susieja kvapus į savo prekės ženklų istorijas, pasitelkdami svajingus modelius ir įmantrias televizijos reklamas, kad priviliotų naujų klientų. Dėl stiprėjančios individualizacijos matome, kad grįžta šie gryni kvepalai: nišiniai, išskirtiniai ir brangūs. Sąvoka „niša“ reiškia sektorių arba konfidencialią rinką, skirtą ribotai ekspertų auditorijai. Tai reiškia privatų ir diskretišką šių rinkų pobūdį. Nišiniai kvapai populiarėja, nes žmonės turi rasti atsakymą į savo poreikius; jie yra jautresni ir reikalauja vertės ir nebenori kvepėti taip pat kaip visi.
Nišiniai prekių ženklai skiriasi nuo savo didesnių konkurentų tuo, kad daugiau dėmesio skiria kvapo originalumui, o ne pakuotei ir įvaizdžiui, kuriam dažniausiai visą dėmesį linkę skirti kitų kvepalų gamintojai. Jie taip pat paprastai naudoja didesnę kvepalų ekstraktų koncentraciją ir natūralesnes sudedamąsias dalis, kurios paprastai išlieka ilgiau. Nors oficialios statistikos apie nišinius kvapus nėra, analitikai skaičiuoja, kad jie jau gali sudaryti net 10 procentų visų aukščiausios klasės kvepalų metinių pardavimų, nes jie kainuoja daug daugiau nei masinės rinkos kvepalų gaminiai. Tačiau jų kainą įtakoja prabangi sudėtis, kuri garantuoja kokybę ir neatkartojamus kvapus. Daugiau galite sužinoti ziuzi.lt.